duminică, 2 martie 2014

Concurs interşcolar INFO – SKILLS



COLEGIUL TEHNIC DE ELECTRONICĂ ŞI TELECOMUNICAŢII „GHEORGHE MÂRZESCU” IAŞI



INFO – SKILLS

Concurs interşcolar
de informatică aplicată

ediția a IV-a



Tip – PROIECT JUDEŢEAN

Domeniu - TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI COMUNICAŢIILOR

Perioada - 1.03.2014 – 28.03.2014

Coordonatori

Profesor Lombadă Ecaterina

Profesor Chirilă Domnica

Profesor Pojar Beatrice Anda

Profesor Grigoraș Marcel



  Director,                                                             Consilier educativ,

      prof. dr. ing.  Alexandrescu                    prof. Punei Dana


 
                               Lăcrămioara                                          Anişoara



REGULAMENT DE ORGANIZARE
SECŢIUNI
I.      Secţiunea “Start PC”
I.1. Test teoretic
Condiţii de participare - se pot înscrie la această probă elevii claselor  VII – VIII
Desfăşurarea probei
Se vor organiza echipe de câte 3 - 4 elevi, formate prin tragere la sorţi. Fiecare echipă va răspunde la întrebări tip grilă din: structura şi funcţionarea sistemelor de calcul, internet şi poştă electronică, reguli de ergonomie.  Timpul de desfăşurare va fi de 45 minute.
Criterii de evaluare / jurizare
Echipa câştigătoare va fi cea care va primi punctaj maxim. În caz de egalitate se va organiza o probă baraj constând în întrebări suplimentare de 15 minute.
I.2. Proiect - online
Condiţii de participare - Se pot înscrie la această probă elevii claselor  VII - XI.
Desfăşurarea probei
Realizarea unui produs multimedia cu tema Viitorul în IT.
Proiectul poate fi realizat individual sau în echipe de maxim 2 elevi.
Proiectul va fi trimis pe email la coordonatorul de proiect în perioada 1- 20.03.2014 de către profesorul îndrumător.
Proiectul trebuie să fie realizat în formatele
- PowerPoint (ppt, pptx):- Prezentări Power Point;
- Animaţie: Flash (swf);
- Video: mov, avi, divx, wmv, mpeg, mp4.
Mărimea fişierului nu trebuie să depăşească 15 MB, durata de 2 minute şi va fi denumit cu numele elevilor din echipa participantă.
Proiectul nu trebuie să conţină materiale aflate sub incidenţa drepturilor de autor - copyright. În cazul folosirii unor materiale aflate sub copyright, trebuie să existe şi să se poată pune la dispoziţia juriului acordul autorului.
Criterii de evaluare / jurizare
Echipa câştigătoare va fi cea care va primi punctaj maxim.
Vor fi validate pentru a intra în concurs numai proiectele care îndeplinesc cerinţele tehnice.
Juriul va avea în vedere la evaluarea lucrărilor următoarele criterii:
- încadrarea în tema propusă;
- originalitatea proiectului;
- continuitatea în idei, claritate, coerenta, logica, corectitudine în exprimare;
- utilizarea adecvată  şi echilibrată a efectelor;
- complexitatea tehnică a realizării proiectului.


II.  Secţiunea „Artă digitală”
II.1. Test practic
Condiţii de participare - se pot înscrie la această probă elevii claselor  VII - VIII.
Desfăşurarea probei
Se vor organiza echipe de câte 2 elevi care vor elabora un afiș cu tema Universul copilăriei”.
Echipele vor avea la dispoziţie aplicaţia Gimp şi o bază de materiale pe care o vor folosi exclusiv pentru realizarea afișului. Produsele vor fi realizate la dimensiunea A5 ( 14,8*21cm). Timpul de lucru va fi de 45 minute.
II.2. Proiect - online
Condiţii de participare - se pot înscrie la această probă elevii claselor  VII - XI.
Desfăşurarea probei
Realizarea unei imagini cu tema “Prieten real – Prieten virtual”.
Proiectul poate fi realizat individual sau în echipe de maxim 2 elevi.
Proiectul va fi trimis pe email la coordonatorul de proiect în perioada 1- 20.03.2014 de către profesorul îndrumător.
Proiectul trebuie să fie trimis în formatul jpg și poate fi realizat în orice editor grafic.
Mărimea fişierului nu trebuie să depăşească 25 MB cu o dimensiune a imaginii A4 (21*29,7cm) şi va fi denumit cu numele elevilor din echipa participantă..
Proiectul nu trebuie să conţină materiale aflate sub incidenţa drepturilor de autor - copyright. În cazul folosirii unor materiale aflate sub copyright, trebuie să existe şi să se poată pune la dispoziţia juriului acordul autorului.
Criterii de evaluare / jurizare
Echipa câştigătoare va fi cea care va primi punctaj maxim.
Juriul va avea în vedere la evaluarea lucrărilor următoarele criterii:
- încadrarea în tema propusă;
- utilizarea adecvată  şi echilibrată a efectelor;
- cromatica;
- aşezarea în pagină;
- originalitatea şi impresia artistică.
Notă: Un elev poate participa la o singură probă din cele 4 probe .

PROGRAM

1-20.03.2014      – Înscrierea la toate probele şi trimiterea proiectelor pentru etapa online

21.-27.03.2014Evaluarea proiectelor trimise online

28.03.2014 Desfăşurarea probele teoretice şi practice
 Dezbatere – profesori, membri parteneri ASII, elevi
                            – Premierea rezultatelor



FIŞĂ DE ÎNSCRIERE
Concurs interşcolar de informatică aplicată INFO - SKILLS

Unitatea şcolară:…………………………………………….....................………………
Adresa unităţii şcolare (localitate, stradă, nr., judeţ, cod poştal) .……………………… ……………………………………………………………………………………………
Telefon: …………………………… Fax:………………………………..
Nume profesor îndrumător:  ……………………………………………………......................................
Specialitatea:……………………………
E-mail:……………………………Telefon:…………………………….

Elevi:
Nume prenume elev
clasa
Secţiunea
Proba
Denumire fişier










































  
Aceasta fişă de înscriere va fi trimisă de profesorul indrumător pe email elombada@yahoo.com – prof. Lombadă Ecaterina.

Notă: Un elev poate participa la o singură probă din cele 4 probe .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prezentul blog pune la dispozitia utilizatorilor link-uri care conduc catre documente/ pagini web apartinand unor terte persoane fizice sau juridice.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.